czwartek, 17 stycznia 2013

VW GOLF 3 PO TUNINGU

VW GOLF 3 
 Tuning jakiegokolwiek samochodu możemy rozdzielić na dwie części. Pierwsza część to tuning optyczny, na który składają się wszystkie zmiany związane z wyglądem i wyposażeniem danego pojazdu. Jest to chyba pierwsza i najważniejsza część tuningu. Większość głównie młodych kierowców i miłośników tuningu stawia właśnie na wygląd pojazdu.

Druga częścią tuningu równie ważną jak pierwsza jest mechanika. Poprzez dokonanie zmian związanych z silnikiem, zawieszeniem poprawia się osiągi oraz ułatwia przyczepność na jezdni. 
 
 
 Zawieszenie w samochodzie tuningowanym obniża się i utwardza w zależności od potrzeb i od wygody. Koła wypuszcza się na odpowiednią odległość poza obręb nadkola i błotnika. Według możliwości oczywiście oraz dobranych felg do samochodu. Standardowe felgi zamontowane w VW Golfie 3 to 14 cali. Oczywiście jest możliwość dopasowania felg stalowych lub aluminiowych większych niż 14 cali dla poprawienia wyglądu oraz wygody prowadzenia pojazdu. Najczęściej spotykane felgi w Golfie 3 to 15 cali oraz 16 cali w zależności od ustawienia samochodu tzn. zawieszenia pojazdu. Jeżeli chcemy maksymalnie obniżyć samochód to felgi o rozmiarze 17 cali nie wejdą nam w otwór nadkola lub wejdą ale będą ocierać o nadkole co spowodować może nie miłe ścieranie się opony.


Następną istotną rzeczą w tuningu jest oprawa muzyczna. Chodzi tu przede wszystkim o pojedyncze głośniki, tuba, czy profesjonalny zestaw grający.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz